معرفی و خاطرات بازیکنان پیش آکادمی

 

نام : معین

نام خانوادگی : خاکی

سن : 11 سال

خاطرات فوتبالی :  من فوتبال را خیلی دوست دارم آرزو دارم  با دوستانم علی سیستانی و محمدی تا آخر عمر هم بازی باشیم و آرزو دارم به بوندسلیگا بروم و در انجا بازی کنم از بازیکن های خارجی پیکه خوشم میاید و رضا حقیقی را خیلی دوست دارم و پرسپولیسی هستم.

 

نام : علی

نام خانوادگی : سیستانی

سن :11 سال

خاطرات فوتبالی : من فوتبال را خیلی دوست دارم و دوست دارم در آینده بهترین فوتبالیست بشوم.پرسپولیسی هستم دوست دارم روزی پیراهن  شماره 7پرسپولیس را  بر تن کنم همچنین دوستم معین خاکی نیز پیراهن شماره 3 را، بهترین بازیکن ایرانی را که دوس دارم محمدرضا خلعتبری می باشد، بهترین بازیکن خارجی داوید ویا ...

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 29 خرداد 1392 | 23:29 | نویسنده : حمید و میلاد ابراهیمی |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.